2010/02/26

افشای عوامل رژیم جمهوری اسلامی، از شهریار فتحی

بادرود
هم میهنان ، همرزمان و آزادیخواهان
همانگونه که اطلاع دارید جمهوری ننگین اسلامی آخرین تیرهای در ترکش را بسوی مبارزین و مخالفین درون و برون از مرزهای ایران پرتاب میکند شاید یکی از آنها به هدف بخورد ، وظیفه ملی میهنی هر عنصر ایرانی که خواهان رهائی ایران از زیر نعلین ملایان اشغالگر میباشد اینچنین حکمفرماست که در مقابل دسیسه های این رژیم ددمنش با تمام وجودش ایستادگی کند

تصور نکنید که مرگ برای همسایه حق است و من و شمارا کاری نیست !!! نه اینچنین نیست واگر یکی از تیرهای این رژیم جنایت پیشه به هدف بخورد باعث شرمساری یکایک مبارزین است ولاغیر ، به این منظور میباید درمقابل دسیسه و پرونده سازیهای این خیانت پیشگان و میهن فروشان درکنار هم قرار گرفته و تو دهانی محکم دیگری به این دجالان زد ، من بارها و بارها که از سوی رژیم جهل و جنون اسلامی و یا شاگردپادوهایش برای دیگر هم میهنانم پرونده سازی و یا دسیسه ای متوجه شدم بالافاصله بدون هیچ ارتباطی از حق و حقوق آنها درحد خودم حمایت کردم و اعلام نمودم در هر شرایطی درکنارشان خواهم بود

بطور مثال در مورد فتح الله منوچهری " فولادوند " چه در زمان حضورش در مقابل دوربین تلویزیون که با تمام اختلاف نظر و عملکردو فحاشی به من و پادشاهم و مسائلی که تصور کنم همه شما عزیزان درجریان هستید ، ولی وقتی شخصی بنام " اسفندیار گودرزی " ساکن لاس وگاس بروی خط تلفن تلویزیون جام جم تهران

رفت و از آنها تقاضای بستن دهان فولادوند و شکایت از آنرا مطرح نمود ، فردای آنروز نه تنها افشایش کردم و مقاله ای در اینترنت تکثیر نمودم ، بلکه روی خط تلفن رسانهای ماهواره ای بعنوان " دشمن دشمن من دوست من است " هراقدامی علیه فولادوند را محکوم شمردم

همچنین پس از ناپدیدشدنش " فولادوند " مقاله ای نوشتم و از دیگرهم میهنان کمک یاری خواستم و گفتم اگر درمقابل رژیم ایستادگی نکنیم نوبت ما نیز خواهد رسید که این مطلب را آقای دکترمنوچهر گنجی در برنامه تلویزیونی خودشان مطرح نمودند و حمایت کردند، در مورد پرونده ساختگی علیه " شهرام همایون " نیز اولین نفری بودم که قبل از عنوان کردن خود آقای همایون در برنامه تلویزیونش و برنامه سازی و داغ کردن این موضوع و شاید بهره برداری از این خبر ، اعلام حمایت از هر جهتی را کردم که یارانم شاهد و در جریان هستند

و اینبار هم میباید بگویم در مورد آقای علیرضا میبدی و یا مهرداد پارسا فقط مطرح نیست که رژیم در دست تهیه و پروند سازیست ، بلکه باید آگاهانه در جریان قرار گیریم وبدانیم که اگر ما جلوگیری از اینچنین پرونده سازهای رژیم جهل و جنون اسلامی نشویم نوبت به خودمان و حتا رهبران و اشخاص مورد احترام ملت ایران خواهد رسید ، بهر روی برای شنیدن این موارد که امروز توسط اینجانب در برنامه صبحگاهی جناب آقای علیرضا میبدی مطرح شد به لینک زیر که توسط یکی از همرزمانم ضبط و پحش گردیده است مراجعه نمائید و برای آگاهی به لیست ایمیل خود ارسال کنید پیشا پیش سپاسگزارم ، با سپاس ویژه از همرزم گرامم جناب آقای رضا از آلمان برای ضبط و پخش این گفتار

پاینده ایران

شهریارفتحی


No comments:

Post a Comment